İzmirli Travesti ile sikiş hikayem

slm evet beyler az önce geldim yaklaşık 1 saat oluyor. izmir’de olan panpalarım bilir bornova sokağında çok travesti vardır. herneyse başlayayım ben 19 yaşında bir delikanlıyım , bugün bengü’yü sikmek vaasıtasıyla alsancağa gittim. ama kahpeyi bulamadım yok dedi amk selçuğu selçuk dediğimde onların evinde kalan bi tro bilen bilir izmir alsancakta herneyse ben dolanıyom amk hapçısınımı ararsın ersarcısınımı ararsın bu orospu çocuklarına bulaşılmıyoda amk kafaları 1 milyon ya ölcen ya öldürcen ben kendi halimde yürüyom amk

2 aydırda seks yapmıyom 31 bile çekmiyorum. kafayı yicem. 2 tane tro gördüm gel yakışıklı felan ben ilk başta param yok ablaaa dedim ama sonradanda gel gel hallederiz dediler ben gittim amk aslında niyetim işi yapmak değildi herneyse 10 lira var dedim 15e olur son dediler amk ben düşündüm biraz hadi seni bekleyemeyiz sabaha kadar dediler. işte ne olduysa ondan sonra oldu bunların bi mekanı var ev gibi geçtik oraya çıkardım yarrağı diğeri izliyo bunun ağzına soktum yarrağı bi sikiyom bi sikiyom bu nefes alamıyo baldırıma vuruyo dur diye herneyse çevirdim bunun arkadasını elime tükürdüm göt deliğine sürdüm , bastırdım yarrağı amk ileri geri , ileri geri derken boşalcak gibi oldum çıkardım yarrağı biraz göğüs elledim yapayda olsa herneyse tekrar soktum bunun göte yarrağı deli gibi sikiyom bu dur yavaş biraz lan felan desede durmadım . sonra dur ağzıma alayım çok acıdı dedi ben ilk hayır amk dur bi desemde sonradan aklıma bi fikir geldi , yarrağı bunun ağzına verdikten sonra gözlerimi kapattım ve adriana lima’yı hayal ettim beyler harbi fena oluyor amk denemenizi tavsiye ederim , tabi kız olursa daha makbul olur. herneyse zaten düşünür düşünmez bunun ağza boşaldım direk adriana lima’ yı düşündüm diyorum amk benim çocuklar dururmu direk patladı kadının ağzında herneyse sonra çıkarttı yarrağı ağzından eliyle çekti felan sonra temizledim yarrağı peçeteyle fln , amk yanımda bozuk yok bi 50 tl bi 20 tl var 20 tl yi verdm hani paran yoktu dedi dedim valla bucaya geri döncem param yok dedim ne dediysemde geri vermedi paramı amk çocukları neyse bende ısrar etmedim hayırlı işler dedim gittim.

Bu yazı Anal Seks Hikayeleri, Gay Seks Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın