YENGEM TEMİZLİK YAPARKEN

slm arkadaşlar başımdan geçmiş ve hayatımın en güzel olayını anlatacam yengem çekici ve alımlı dolgun kadındır yengemi genç yaşda evlendirdikleri için hayatını yaşayamamış bir insan eşi(abim) tır şöförüydü çoğu zamnan evde olmadığı için yengemi benimle beraber bırakırdı hem gel eve göz kulak ol derdi abim gene işe çıkmıştı ve 5 gün yoktu yengem evi temizlemeğe bayılırdı adeta temizlik hastasıydı 2.günü evi temizlemeye koyuldu bende yeni kalkmıştım o gün yatağımdan.

yengeme seslendiğimde yoktu bende banyonun kapısını açtığımda kuveti temizliyordu ben birden şok oldum hep hayallerimdeki pozisyonla yengem karşımda duruyodu. bana baktı ne işin varsa hallet temizliğimi bitirim dedi . Bende hava sıcak olduğundan duşa girdim yengemi düşünüyordum onsuz yapamıyordum ve birden sikim kalktı ve 31 çekmeğe başladım.. yengem birden içeri girdi ve o an şoka girdim yengem ise şaşkınlıkla bana bakıyordu ve birden ne yapıyorsun sen dedi ben ise çok utandım sonra bir an bana bakarak gülümsemeğe başladı ve ben o an çok utanarak odaya gittim .. yengem yarım saat sonra gengem odaya geldi utancından yüzüne bakamadım ve yanıma gelip bana bunun çok doğal olduğunu bunda utanmana gerektircek bişey olmadığını söyledi ve bir an sikim tekrardan kalmaya başladı yengem fark etti ve gene senin ufaklık azdı diyerek bana bakım gülümsedi duşta 31 çekerek yaptığını benim üzerimde yapa bilirsin diyerek elini sikimin üstüne attı ve okşamaya başladı hemen eşoftmanımı çıkararak yakamaya başladı ateşli bir şekilde yalıyordu ve bana bakarak beni bağırttır dedi ve o an üstünü çıkarttı hemen sikimin üstüne oturdu adeta yarraya susamişti amı ve yanıyordu ve birden sikiştik saatlerce ve ben amina boşaldım abimin geldiği gün yengem onunlada yattı ve şuanda 2 aylık hamile abim kendisinden sanıyor ama benim olduğumu bilmiyor abim yokken her saniyemizi sevişerek geçiriyoruz artık yengem benimde karım oldu… sizede bol sikişler

Bu yazı Aldatma Seks Hikayeleri, Ensest Sikiş Hikaye, Gerçek Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

