Category Archives: Aile İçi Sex Hikayeleri

aile içi seks hikayeleri, aile içi seks, aile içi seks hikaye, aile içi sex, aile içi sex hikaye, aile içi sex hikayeleri, aile seks hikayeleri, aile seks hikaye, en çok okunan aile içi seks hikayeleri, en çok okunan aile içi seks hikayesi

Herkes Yorgun , Sarhoş ve de Aşık

Bu siteye ilk anımı yazdığımda hayatımı böylesine derinden sarsabileciğini, önümde yepyeni ufuklar açabileceğini hiç düşünmüyordum. Şu soğuk günlerimi bu site sayesinde sımsıcak kılıp, yepyeni aşklara, yepyeni ilişkilere sürüklendim. Bunlar benim hayatı daha iyi değerlendirip, anlamlandırabilmeme olanak tanıdı. Elektronik postam günlerdir … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri, Aldatma Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri içinde yayınlandı | Yorum yapın

sanem

Merhaba ben adapazarından sanem size daha önce başımdan geçmiş tatlımı tatlı bir olay anlatmıştım Bu yeni tatlı bir olay neyse uzatmayayım. Bundan birkaç gün önce yani 06.12.2003 tarihinde İnternette gezenirken bir kişyle muhabbete başladık.Muhabbette sardı işin açıkcası ve bebnimle sevişmek … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri, Aldatma Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Arkadaş Seks Hikaye, Ensest Sikiş Hikaye içinde yayınlandı | Yorum yapın

artık düş değil gerçek

Artık sıra bendeydio tamamen boşalmış ve sikini sıvazlayarak son damlalarını fışkırtarak inleye inleye halının üstünde yatıyordu.onu sırtüstü çevirerek dolgun ve biçimli poposunu yalamaya başladım.göt deliğini kasıyor hala sikiyle oynuyordu.iki elimide kullanarak götünün yanaklarına masaj yapmaya başladım.alkolünde etkisiyle kontrolden çıkmıştım. dilimi … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri, Aldatma Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Arkadaş Seks Hikaye içinde yayınlandı | Yorum yapın

deyimim

Gene merhaba arkadaşlar. valla bir hikayede okan gibi olmak isteyen çok vardı ama hiç birine güvenemedim açıkçası. Neyse konumuza gelelim! Karşıyakada bir alışveriş merkezinde güvenlik görevlisi olarak çalışıyordum. Gece saat 22.00 da paydos ediyordum. Oradan Tersahane?nin orada olan otobüs durağına … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri, Aldatma Seks Hikayeleri içinde yayınlandı | Yorum yapın

hiç uzatmadan…

Bu güzellikler kısa laflada anlatılmazki hani.Uzun süredir bu sitenin müptelası olmuştum diyebilirim. Bütün hikayelerini her gün okuyor, ve tekrar tekrar okuyordum.Saatlerce tek bir hikayeye takıldığım dahi oluyor, derin hayallere dalıyor, uçuyormuşum hissiyle kendime geliyordum. Bu sayfalarda yayınlanan hikayelerin sahiplerine mailler … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri içinde yayınlandı | Yorum yapın

vurucu

Merhaba ben 17 yasındayım ve herseyi bos verin ben bisey anlatmak istiyorum ve gercek bu size yemiin edebilirim benim bi arkadasim var bi ara annemler dügüne gitmişti ben benle o ece girdik sonra ben yemek koydum ve yemek yedikten sonra … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri, Aldatma Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Arkadaş Seks Hikaye içinde yayınlandı | Yorum yapın

Teyzemle Her Gece Yatıyoruz

Ben Emre 20 Yaşında 1.75 Boyunda Zayıf Yakışıklı 17 Cm Yarragı Olan Bir Delikanlıyım.. annem Betül 37 yaşında Sarışın Ela Gözlü Geniş Kalçalı Çıtı pıtı Her Zaman Genç Kalmak İçin Yaşayan Bir Kadın.. Teyzem Merve ise 23 ünde sarışın mavi … Okumaya devam et

Aile İçi Sex Hikayeleri içinde yayınlandı | Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Yorum yapın