İlk Milli Olma hikayem antalyada seks

mrb erotiksekshikaye.com okurları sizlere heyecanlı geçen ilk sikiş hikayemi anlatıcam. Ben istanbulda yaşayan biriyim yazın Antalyaya 1 haftalığına tatile gittim tabi oraya gidiş sebebim güzel rusları görmek belkide sikmek görme işi güzel ama sikme işi tamamen hayaldi : ( neyse arkadaşlarla takıldık bir kaç gün kaldığım otelde bir hatunu gece çıplak odada gezerken gördüm odalar birbirine çok yakında ve kadın perdeleri falan açmıştı bende dışarı çıktım kadınla göz göze geldik falan hiç bişey demedi bu kadında bişey var deyip oteldeki görevlilere sordum bana orospu olduğunu söylediler inanamadım dün gece bir orospuyu çırılçıplak görmüştüm bilsem direk dalar odaya sikerdim😀 neyse karının yanına çıktım biraz utanarak ne kadar istiyorsun diye sordum ama o an resmen kızardım tecrübeli değiliz sonuçta😀 100 lira dedi karı pek güzel bir şeye benzemiyordu ama malı güzeldi o yüzden parayı çıkarıp verdim ve odasında beklemeye başladım geldi ve soyun dedi çok heycanlıydım kadın soyunmaya başladı kocaman memeleri vardı ve götüde inanılmaz büyüktü amını gördüğümde şaşırdım ilk kez bu kadar yakından amcık görüyordum neyse yarrağı içine sokmaya başladım 40 yıllık orospuyu baya azdırdım :d 5 dk falan sikişebildim sonra boşaldım bu da böyle bir hikayemdir.

Bu yazı Anal Seks Hikayeleri, Arkadaş Seks Hikaye, Tecavüz Taciz Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

