Yengemi Amcamın karısını siktim Bölüm 2

Bölüm 1 burada http://www.erotiksekshikaye.com/amcamin-karisi-yani-yengemi-siktim-bolum-1.html

ilk defa bornozla gördüm utanırmış numarası yaptım o da o kadar bikini ile gördün şimdi bornozla görünce mi utanıyorsun dedi

bağlayacak bir şey bulamadım akşamdan devam edeyim

akşam yemeği yedik yazın yazlıkta bile toprak kapta güveç yapmış annem yağlı yağlı bir güzel 3 tabak yedim şiştim amk o ara yengem aklımın ucundan geçmedi sonuçta yemek yiyoz

akşam annem sordu arkadaşlarınla bu sene hiç çarşıya inmedin gece dedi (sanki geleli 1 ay oluyor 3. gün yav ,o da büyük ihtimal yengem sıkılmasın beraber gezsinler diye düşünmüş olmalı)

yengem atladı o da abaza olm biliyorum beraber gidelim mi akın dedi (bu arada adım akın) marmarisi pek bilmiyorum çarşıyı falan

öğretirsin dedi her neyse indik aşağıya annemin arabasını aldık ama yengemin bacakalrına bakmaktan kaza yapmaktan korktum.

indik marinanın oraya arabayı parkettik amk soyguncuları gene işbaşında gündüz şezlongçu geçe değnekçi amk

şu merkezde çarşıdayız işte lakostların 15 lira olduğu falan =p

önde afrodit gibi bir rus gördüm hedefe kilitlenmiş bir f-16 gibi bakıyom yengem gördü sen de az değilsin dedi utandım amk

o gece koluma girdi sevgili gibi dolaştık en sonda gel arenaya(bar) girelim dedim borulardaki tangalı dansçıları görünce

yok dedi çıplak dansçılar var terbiyeni bozar böyle yerler dedi eve döndük

çişe gittim dönerken baktım ki yengemin kapısı açık amk

bi baktım geceliği toplanmış götüne kadar gelmiş götünün yarısı gözüküyor

hemen aldım kamerayı resim video ne verdiyse çektim sonra onlara ayrı bir boşaldım

o resimleri kıskançlığımı yenersen paylaşacağım

3 günü pas geçeyim daha fazla uzatmayayım

böylece olayımıza son 3 gün kaldı

ertesi gün plaja gittik sadece ikimizdik bu sefer yağ sürdüm sırtına marmarise geleli 6. gün olmuştu

önce bikinisinin ipini çözdü yüz üstü yattı sonra çağırdı beni sırtıma biraz yağ sürer misin ? diye

yengem bana baktı mı

dal yarak kalktı mı

yağı elime verdi mi

şimdi yürek yırtulur

masaj yaparcasına sürmeye başladım omuz başlarından göt başlangıcına kadar elim titrer gibi oldu

bu arada bana maşallah güzel de masaj yapıyormuşsun diyordu baya uzun sürdü yağ sürmem

bir süre sonra bana manalı şekilde yağı hala süremedin mi ne kadar büyükmüş sırtım meğer dedi

not : annem kahvaltıya çağırıyor

sonra da köpek gezdircem belli olmaz 2 saate gelirim
o gün denizde su şakaları yaptık arkamdan zıplayıp omzuma çıkmaya çalıştı

sırtüstü yüzmesini bilmiyordu batıyorum diyordu bende bir elimle sırtından bir elimle götünün hemen aşağısından yani bacakla birleştiği

tutarak sırtüstü yüzmeyi öğrendim bırakacakken boynuma sarıldı boğuluyom numarası çekti her tarafını elledim

o gün onu sikmeyi kafama tam olarak koymuştum .

o gün annemler ankaradan da komşumuz olan selma teyzelere gitmişti

biz evde yalnızdık ilk önce ben bir güzel pilav yaptım o da köfte başbaşa yedikk

sonra da çayımızı demleyip terasa çıktık ve 51 oynamaya başladık (bkz: http://tr.wikipedia.org/wiki/ellibir)

51 oynarken sohbet ediyorduk amcamın işlerinden benim okulumdan eski sevgililerimden

3 ay önce sevgilime siktir çekmiştim orospu benle evlenmeyi düşünüyordu onun hakkında konuştuk üzgün ve mağdur numarası yaptım

teselli etmek için sen zaten yakışıklısın sana kız mı yok falan demeye başladı yaşıtın olsam sevgilin olmak isterdim dedi sonrada kızardı sanki hata yapmış gibi utandı

Bu yazı Aldatma Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Ensest Sikiş Hikaye içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

