Kuzenle grup seks yaptık ve kız arkadaşım

mrb ayşe adında bir kuzenim var dı birgün bu bize geldi oturmaya bende evde kız arkadaşımla yanlızdım oda gelince işler degişti tabiki daha sonra geldedim oda ne isterseniz yapınsiz ben oturcam evde sadece dedi bende tam dedim sen bilirsin biz kız arkadaşımla odaya cıktık başladık sevişmeye derken ikimizde cıplak kaldık aletimi agzına aldı yalıyodu bırden kapının yanından

sesgeldini duydum baktım kuzen bizi izliyo caktırmadım hic bende devam ettim kızın amını yalamaya filan derken artk sikilmeye hazırdı sikimisoktum yavastan ınıltıler artyor buda benı daha cok azdırıyordu kafam kapıya caktırmadan baktım kuzen amını oksuyodun birden kuzen gelirmisin diye seslendim geldi hemen dön arkanı dedim ne yapcan dedı bende gotun bayram etcek bırazdan dedi dayadım gotune bagırta bagırta soktum gidip gelmeye basladım ve derken boşaldım bana aslında bugun sana kendımı sıktırmeye gelmıstım dedı zaten anlamıstım bende zaten sen artk hergun geldıdım nezaman canın cekerse oda hergun gelıyor artk

Bu yazı Aldatma Seks Hikayeleri, Anal Seks Hikayeleri, Grup Sikiş Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

