Grup sikiş yaptık müthişti

Selam gene ben. Sizlere ilk hikayemde yazdığım gibi afeti nasıl sikmiştim. Bu seferde sahilde arkadaşlarla grup falan yapalım dedik. Illaki bi şey çıkarttılar, olmaz dediler. Daha sonra hepimiz kura çekip başkasının kızını sikçektik. Kuraları çektik, bana gelen kız süperdi. Adı

tuğçeydi ama grubunda en güzel vücütlü çook güzel bir kız yani. Kuraları çektik, sıra geldi nasıl yer değiştircez. Onada çare bulduk. Fantazi diye kızların gözlerini kapattık itiraz etmediler. Bizde odadan çıkıp asıl odaya dalcaktık. Öylede oldu. Ben tuğçenin odasına girdim.

Gözleri kapalıydı hiç ses etmeden yanına sokuldum. Oda zaten dünden razı hemen işe koyuldum. Yanına sokuldum hemen öpüşmeye başladık. Çok

ateşli öpüşüyordu. Gözleri kapalı olduğundan bende cesaretlendim ve ellerimi vücudunda gezdirmeye başladım. Göğüsleri muhteşemdi. Yavaşça üstündekini çıkarttım. Muhteşem göğüsleriyle aramda

sadece sütyeni kalmıştı. Onuda bir çırpıda çıkartım, yalamaya başladım. Uçları iyice sertleşince nazikçe ısırmaya başladım. Anladı benim gökhan olmadığımı ve gözlerini açtı. Beni görünce pek şaşırmadı hiçbir şey demeden ben kaldığım yerden devam ettim olaya. Başladım yalamaya…Bir güzel yaladım, öptüm.

Altındaki şortuda çıkardım ve karşımda pürüssüzlüğüyle duran şekilli kesilmiş amı çıktı karşıma (kilot giymiyormuş). 69 pozisyonu aldık ve başladım yalamaya.

Baya güzel bir amı vardı. Galiba daha önce hiç yaltmamış yada heyecandan hemen boşaldı. Biraz sonra arkasını çevirdim amına dayacakken bakireyim, götten ver dedi ama ben kafaya koydum kızlığını alıcam. Biraz götten verdikten sonra çıkartıp ani bir hareketle amına dalıcam. götten başladım vermeye. Çok tatlı gelmeye başladı. Zevk çığlıkları arasında başladım daha hızlı pompalamaya. Kan gelmeye balşladı ama ben durmadım ve 3-4 posta attım. Benimki söndü, hemen ağzına aldı. Oraya .

da 1 posta boşaldım ama niyeti unutmadım tabi. Arkasını çevirdim birkaç defa gel-gitten sonra ani bir hareketle kızlığını aldım. Naptın falan filan dedi. Ben biraz git-gele başlayınca manyak zevk aldık ikimizde. Çarfafta sadece ter, kan ve döl vardı. Zevk inlemeleri çığlıkları içinde ben daha hızlanıyorum, daha çoook zevk alıyorduk. Ikimizde .

bağıra çağıra baya bi boşaldık. Eee ama daha gece bitmemişti. Ikimizde bitmiştik ama daha istiyorduk. Ee bizde boş dururmuyuz üstüme

geçti ve zıplamaya başladı. Yaklaşık 1 saat boyunca böyle seviştikten sonra ikimizde dalmışız. sabah hiçbirşey olmamış gibi kalktık ve kızlar evlerine gitti. O gün akşam biz eve dödük. Onları bir daha göremedim ama bu konudada hiç konuşmadık yani. Alan memnun

Bu yazı Arkadaş Seks Hikaye, Gerçek Sex Hikayeleri, Grup Sikiş Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

