kuzenimi domaltıp siktim

SELAM BEN SARUHAN..ANLATACAĞIM BU HİKAYE TAMAMEN GERÇEKTİR,KUZENİMLE UZUN ZAMANDIR ARAMIZDA HEP CİNSELLİK VARDI TABİ BUNLAR UFAK TEFEK SEYLERDİ ELLEMELER OKSAMALAR V,S AMA ARTIK İKİMİZDE BÜYÜDÜK YASLARIMIZ 22..O GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL FİZİKLİ VE HOŞ Bİ HATUN..SÜREKLİ SEVİŞMEMİZ VE BİRBİRİMİZİ TAHRİK ETDİŞİMİZ

OLUR EN SON YAŞADIĞIM OLAY 2 AKŞAM ÖNCEYDİ..AYRI EVDE TEK .

BAŞINA YAŞIYOR KUZENİM BENİ DAVET ETTİ EVİNE KENDİSİNDE KALMAMI İSTEDİ

BENDE TABİ DEDİM..NEDE OLSA SÜREKLİ BERABERİZ UFAK TEFEK KAÇAMAKLARIMIZ DA OLSA KUZENİM BENİM..NEYSE EVİNE GİTTİK BİRAZ OTURDUK SICAK OLDUĞU İÇİN

DUŞA GİRELİM DEDİ ÖNCE BEN GİRDİM 10 DK FALAN DUŞTA KALDIM PENİSİMLE OYNAMAYA BAŞLADIM DÜMDÜK OLMUSTU VE BEN KUZENİMİ ARZULUYORDUM..KAPIYI .

ÇALDI SARUHAN ÇIKIYORMUSUN DEDİ BENDE EVET BİRAZDAN ÇIKARIM DEDİM ODA PEKİ DEDİ VE İÇERİ GİTTİ..NEYSE BEN 5 DK PENİSİMLE

OYNADIKTAN SONRA DIŞARI ÇIKTIM ŞORTUMU GİYDİM AMA PENİSİM BENDEN 17 CM ÖNDE GİDİORDU KAÇAMAK Bİ BAKIŞ ATTI VE TEBESSÜM ETTİ..BENDE YAVAS YAVAS AZIYORDUM…KUZENiM GİRDİ DUŞA ODA 20 DK KADAR KALDI VE DAHA SONRA ÇIKTI BORNOZ VARDI ÜSTÜNDE BİRER KOLA İÇTİK

BİRAZ TV İZLEDİK VE YATMAYA HAZIRLANDIK..NESE O KENDİ ODASINDA BENDE DİĞER ODA DA YATAKLARIMIZA GİRDİK..AMA GÖZÜMDE Bİ DAMLA UYKU YOKTU VE BEN DELİ GİBİ KUZENİMLE SEVİŞMEK İSTİYORDUM..KALKTIM BANYODAN KREM ALDIM VE YENIDEN YATAGIMA GİRDİM ŞORTUMU INDIRDIM VE KREMİ PENİSİME SÜRMEYE BASLADIM GÖZLERİMİ KAPATTIM VE KUZENiMİ DUSUNUP ARZULUYORDUM,POMPALAMAKTAN DAYANCAK GÜCÜM KALMADIM VE ARTIK DAYANAMDIM..30 DK OLMUSTU KUZENİM YATALI SESSİCE ODASINA GİRDİM VE YAWAS YAWAS YANINA GİTTİM Bİ ELİM PENİSİMDE DİĞER ELİMDE YAWAS YAWAS YATAGIN İÇİNDEN IN DİŞİLİNE DOGRU GİDİYORDU PARMAĞIMI ISLATTIM

VE KUZENİMİN İÇ ÇAMASIRINDAN DİŞİLİGİNE SOKTUM TERTEMİZDİ SANIRIM YENI TRAS ETMISTI..DİŞİLİGİ AYRIKTI SANIRIM ODA DUSTA KENDISINE DOKUNMUS AMA BOSALMAMISTI..BEN YANINA

YATTIM VE ORTA PARMAGIM DARACIK BACAK ARASINDAYDI BİRDEN BACAKLARINI ACAR GİBİ COK KORKTUM CUNKI ILK DEFA I HABERSIZ TACIZ EDIYORDUM..NESE BEN BOYNUNU YALAMAYA BASLADIM ODA HAFIF HAFIF INLIYORDU..BİRDEN GÖZLERİNİ ACTI VE NE YAPIYORSUN SARUHAN DEDİ BENDE ÖNCE BAKAKALDIM VE NAPIM

SENİ ÇOK ARZULUYORDUM SANA SÖYLEYEMEDIM DEDIM GÜLÜMSEDİ HADİ GEL BİRLİKTE YATALIM DEDİ..BEN SOYUNDUM VE DİREK YATAGA ATLADIM ODA ÜSTÜNDEKİLERİ ÇIKARDI VE SADECE TANGASIYLA KALDI ÖPÜŞMEYE BASLADIK DİLİM VUCUDUNUN HER YERINDEYDI YALAMADIK NOKTASI KALMADI EN SON BACAKLARINI ACTIM VE PURUSSSUZ DARACIK

DİŞİLİĞİNİ AGZIMA ALDIM EMIYORDUM ODA İNLİYOR SACLARIMI CEKIYORDU…POZISYON DEGISTIK BEN SIRT USTU YATTIM PENİSİMİ ELINE ALDI GÖZLERİME BAKTI VE

HEPSINI AGZINA ALDI MUKEMMEL Bİ ŞEKİLDE YALIYORDU PENISIMIN DAMARLARI PATLICAK DURUMA GELDİ SONRA TEKRAR ALTIMA ALDIM..YAZIK Kİ KUZENiM BAKİREYDİ AMA MUMKUN OLDUKCA ONU BECERİCEKTİM..SIRT USTU YATTI USTUNE UZANDIM VE PENİSİMİ ELİYLE BACAK ARASINA YERLESTIRDI INANILMAZ DERCEDE ISLANMISTI KUZENiM HADİ ARTIK .

BECER BENİ SARUHAN DİYORDU BENDE ONU DAHA FAZLA ÜZMEDEN İCİNE YAWAS YAWAS GİRDİM BENİ BACAKLARIYLA KONTROL EDİYORDU TAM GİREMEDİGİM İÇİN İNANILMAZ Bİ ZEVK ALIYORDUM ODA ZEVKTEN BAGIRMAYA BASLADI DAYANACAK GUCUM YOKTU POMPALADIM İÇİNDE VE BİRDEN CIKTIM AGZINA PATLADIM..KUZENİM YENIDEN YALAMAYA

BASLADI BENİ TEKRAR SERTLESTIM KUZENİM GERCEKTEN MUKEMMEL SEVISYORDU..KOCA YATAKA DELILER .

GİBİ SEVİSİYORDUK KUZENİMLE…ARTIK GEC OLMUSTU KUZENİM BENİ BOSALT DEDİ BENİ..SIRT USTU UZANDIM KUZEN USTUME OTURDU PENİSİMİ DİŞİLİGİNE ARASINA YERLESTİRDİ VE ÜZERİNDE KAYMAYA BASLADI ZEVK SULARINI KASIKLARIMDA HİSSEDİYORDUM ILIK ILIK AKIYORDU..SON

SAFFAYA GELMISTIK IKIZMIDE AYNI AYNDA SARSILA SARSILA BOSALDIK..BIRAZ UZANDIK SONRA..DUSA GIRDIK TEMIZLENDIK VE AYNI YATAKTA YENI GUNE MERHABA DEDIK…ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN YENI GELİŞMELER OLURSA SİZLERLE PAYLAŞIRIM..

Bu yazı Anal Seks Hikayeleri, Ensest Sikiş Hikaye, Gerçek Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

