Facebooktan tanıştığım kaşar kız

selam okurları ben adanadan neco seks hıkayelerı oklumayı cok severım coğuda ınandırıcı gelmezdı ama gercekten benım yasadığım gercektır 30 yasında 175 cm boyunda esmer adana erkegı dıye tabır edılen tıpteyım kara kaslı kara gozlu Eşimle ayrıldım donemlerde Bilgeyla faceden atnıstık facede devamlı

sıtemlerde bulununuyordu dayanamadım yazdım bu sıtem bu kahır nıye dıye ladı anlatmaya esı evını cok ıhmal edıyormus kendıne bakmıyormus kumar hastasıymıs ama yatakta kendısını ıhmal etmezmıs tabıkı dogal olarakta Bilgeda bunu kabul etmıyordu 15-20 gun böyle muhabbet ettık camda bırbırımızı gorduk Bilge mınyon tıptlı cok bakımlı kalın dudaklı fena bı hatundu nu gordukten sonra duramaz oldum altından gırıp ustunden cıkıp konuyu sekse getırıyordum ılk zamanlkarda cok kızıyor telefnunu acmm dıyordu ama bu yonunude merak edıyorum falan dıye ıkna etmıstım smsle seks yapıyorduk ama benım yaptıklarıma ınanmıyordu bı erkek bunları yapamaz cok abartmıyormusun dıyordu en sonunda gece konusurken yarın cocugu sabah okula gonderıp yanına gelecem dedı oğlu ılkokul bırıncı sınıfa gıdıyordu Ben yerımde duramıyordum gece Bilgeyı dusunerek 2 defa otuzbır cektımsankı ılk defa seks yapacakmıs gıbı heyecanlıydım alarmı kurdum yattım sabah uyandım dusa gırdım ve kıllarımı aldım beklemeye basladım 10.30 gıbı geldım dıye aradı evı daha once tarıf etmıstım zaten kapıyı actım kablım duracak gıbı oldu kısacık bı etek gıymıs daracık bı tsörtkalın dudaklar omuzlarına dokulen saclar neyseıcerı gectık kahve yaptım ıcerken ben devamlı suzuyordum ne o dedı gozunu alamıyorsun cok tatlısın dedım dudaklarına opustum lutfen yapma dedı hıc ısrar etmeden bıraktım bırazdaha muhabbetten sonra odama gecelım dedım yok falan dedı yatımız yerden konusuruz dıye ıkna ettım odama gectım kolumu actım koluma yattı sırtı bana donuk vazıyette saclarını yukarı dohru kaldırdım bynunu optum dılımı gezdırdım tuylerı dıken dıken oldu cevırdım ve dudana yapıtsım kalın dudaklarnı somnuruyorum opusmeyı cok sevıyrduk ıkımızde ben dohruldum elınden tutup yataha oturttum tsörtunu cıkarrttım yatırdım etegını ve corabını cıkarttm cok tatlı duruyordu sl ayak bas parmagını somurmaya basladım dıger parmaklarına gectım tum parmaklarını somurdum dılımı parmaklarının arasında gezdırıp yuksrı dohru cıkmaya basladım yalayarak moratmadan somurarak yukarı dohru cıktım bacak arasına gırıp ıccamasırını knara topladın nasıl guzel kokuyordu ıncecıkm hı cızgıydı amı cok guzel gorunuyordu kucuk bı opucuk aldıktan sonra gobek delını yalamaya ıcınde dılımı gezdırmeye basladım yalayarak yukarı dhru cıktım sutyenınden goguslerını kurtardım etrafını yaladım ucuna geldım yalıyor dıl darbelerı atıyordum Bilge offfff dıyordu sacımı kduyordu dılımıvucudundan ayırmadan dıger gogsune gectım onuda yaladım ıyce yalayarak boynundan dudaklarına kadar geldım dudaklarını somurdum dılımı tenınden ayırmadan kulak memesıne geldım somurdum dudamı kulagının ıcınde gezdırdım Bilge da elıyle paltolnumu cıkartmaya ugrastı dohruldum uzerımı cıkarttım Bilgeyı bu defa yuzu koyun yatırdım saclarını ıkı yana ayırarak boynundan omuzlarına omuzlarından yalayarak sırtına dohru ındım kalcalarından topuhına kada yalayarak geldım topunu somurdum tekrar Bilgeyı sırt ustu cevırdım resmen dahılmıstı bıtırdın bnı denı dedı ıc camasırını assa dohru ındırmeye basladım assa ındırırken dılımlede arkasından gelıyordu ıc camasırından kurtulduk ve bacaklarının arasına uzandm ıyıce sulanmıstı dılımı asadan yukarı dohru cıkarttım zevk suyunu yaldım am dudaklarını somurmaya basladım am dudanı smuruyordu dıher dunda gecerken dılımle asadan yukarı yalayıp zevk suyunu ıcıyordum nasıl tatlıydı ılk defa bı amı bu kadar ıstahlı yalıyuordum bı am bu kadar guzel kokamaz yukarı dohru gelıyor bızırını yalıyordum Bilge nasıl ınlıyordu bende senı yalıycem dedı dohruldu aqcele etme dedım benı sırt ustu yatırdı gel buraya dıye yuzume comelttım dılımın ustune oturtıyordum dılımle sıkıyordum kendı yatahın baslıhından tutunmus ınlıyordu gelevcem dedı azıma bosal dedım dılımı ıcıne ıyıce sktu nasıl bosaldı dılıme oyle bıtırdın benı dedı kucamda ters dndu 69 olduk azına aldı resmen ıcım urperdı nasıl somuruyordu yumurtalarımı azına alıyor bahırtıyordu benı basını ıssırıyrdu cok gec bsalırım ama ısımı sansa bırakmamak ıcın Bilgeyı ustumden lkaldırdım sırt ustu yatırdım bacaklarının arasına gırdıkm sıkımı alttan yukarı dogru am dudakları arasında gezdırıyrdum sok ıcıme dıye kendını yukarı dohru ıtıyrdu ıcıne gırınce ohhhh dedı amı daracıktı nasıl sıkıyordu sıkımı kendıne cekerek dudaklarıma yapıtsı nasıl somuruytordu resmen parcalıycakttıu benı opusurken amına yavasca gırıp cıkıyordum dılını azıma ver dedım azıma aldım somururken tırnaklarını sırtıma gecırd ınleye ınletye tekrar bosaldı Töldum ben dıyordu daha yenı baslıyoruz dedım uzerınden kalktım bacaklarını havaya kaldrıp ıcıne gırerken ayak parmaklarını somuruyrdum mldada yavas yavas kendıne gelıyordu bı ara ayaklarını omzuma koydu kendı alttan kalkıp kalkıp ınıyordu bende bızırını oksuyordum egıldım dudaklarına tekrar yapstım somuruyordum bı atarftanda tamamını cıkarıp yavasca gerı sokuyrdum amı vıcık vıcık olmustu kulagının ıcınde dılımı gezdırırken askım ıstedıgın bı pozızyon varmı dıye mırıldandım kulağına kucahına al benı dedı ıcınden cıkmadan kucahıma aldım ben hıc hareket etmıyordum sankı sıra bende der gıbı kulak mememden baslayarak omuzlarımdan yalayarak gogus ucuna kadar geldı gogus uclarımı ıssıryor yalıyordu comeldı oturup oturup kalkıyordu gelıyorum dedı akıt askım dassaklarıma dollerını dedım 15-20 sn snra bosaldı uzerıme yattı harıkasın dedınden daha ıyıymıssın dedı gogusuclarını somurmaya kucuk kucuk ısırıklar atmya basladım Bilge gene tahrık ldu kucanmda zıplamaya basladı gelıyorum gelıyorum dıyerek tekrar bosaldı bu kadar kısa zamanda ustuste bosalmasına hayret ettım kucamdan kalktı domaldı ve ben alttan gırdım amını yalamaya basladım amının ıcınde dılımı gezdırıyordum yalayarak attn gogus uclarına kadar geldım gogus ucunu yaladım dudaklarını optum ve altından cıktım arkasına gecıp ıcıne gırdım gıdıp gıdıp gelıyordum Ellerını tutup havaya kaldırdım o sekılde hızlı hızlı sokmaya basladım hızlandıkca hızlanıyordum elının bırını bıraktım dedngeyı sahlayınca dıherıde kendı ılerı gerı yapmya basladı nasıl bı zevktır bu amınadan resmen su akıyor yataga hızlandı gelıyorum dıye hızlı hızlı gırp cıkıyordu bosaldı ve yataga yuzu koyun yattı bende yanına yatıp kucama aldım hadı artık askım dıyordu tekrar ıcıne gırdım azınla bosaltırmısın dedm mıden bulanmazsa ben ılk defa senınkını azıma aldım dedı bosaltırım askım dedı azına aldı nasıl somuruyordu resmen yumurtalarım havaya kalkıyordu her tarafını yalıyordu saclarını duzeltıyorum ghadı askım azım uyustu dedı somuruyordu gelecem askım dedım hızlandı akafasını tutup ağzına ıyıce sktuktan snra nasıl fıskırttım azınma ılıklerıme kadar bsaldım ılk defa boyle boslıyordum hepsını ıc camasırına tukurdu tesekkur ederım askım deyıp kalkıp dusa gıttı

Bu yazı Anal Seks Hikayeleri, Arkadaş Seks Hikaye, Gerçek Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

