Okuldan Sonra Seks Hikayem

Merhaba arkadaşlar, biz İstanbul’da anadolu lisesinde okuyan 2 arkadaşız mert ve ahmet. Ben mert ve futbol oynamayı çok seviyorum, arkadaşımda ahmet genellikle basketbol oynar. Bu sene lise 4. sınıfa geçeceğiz ve bu anlatacağımız seks hikayesi yaz tatiline girmemizden yaklaşık 3 hafta sonra yaşandı.

Ben ve arkadaşım ahmet okulun basketbol takımına seçildik ve bu yüzden okulda kaşar ve motor diye hitap edilen kızlar bizimle takılırlar. Okulun en güzel kızları sürekli teklif ediyorlar fakat genellikle kabul etmiyorum ve şuana kadar melis isimli okulun en güzel kızıyla çıktım. Okul bahçesinde ne zaman melis ile gezsem, diğer erkekler bana çok kötü olarak bakardı çünkü okulun en kaşar ve en seksi kızını ben ayarlamıştım.

Neyse ama benim kankam olan ahmet ise derya diye bir kızı seviyordu ve bir türlü kıza açılamıyordu. Kız resmen kaşardı ve süper göğüsleri vardı. Adeta taş gibi bir kızdı. İnanılmaz sikilecek bir götü vardı. Okul tatile girmeden önce sevgilim olan melise bu durumdan bahsettim çünkü derya ile yakın arkadaştılar.

Bir gün aklıma şeytani bir plan geldi ve arkadaşım olan ahmetide eve çağırdım, onu çağırırken aynı zamanda derya ve meliside çağırtmıştım. Ahmete eve gelmeden 1 hafta çekmek yok demiştim çünkü bizde acayip derecede azacaktık. Eve geldiğimizde kapıyı açık bıraktım ve sevgilim olan melisle birlikte dışarı çıktık. Sadece derya ve arkadaşım ahmeti odada yanlız bıraktık.

Şimdi ise arkadaşım ahmet sizlere yaşadığı unutulmaz anlardan bahsedecek…

Merhaba arkadaşlar, ben ahmet, sizlere hayatımda arkadaşım mertten yaşadığım en büyük kıyak ibneliği yazacağım. Mert odada beni yanlız bırakıp, kapıyı araladıktan sonra bir süre hiçkimse gelmedi, bende nerde kaldı bu diye etrafa bakınırken birden kapının aralandığını gördüm, o sırada karşımda derya vardı ve ne yapacağımı şaşırmış şekilde ona bakmaya başladım. Bu sırada derya naber ahmet dedi ve bende iyidir diye cevap verdim.

Benden hoşlandığını duydum ve benden gerçekten hoşlanıyor musun dedi, bende hemen evet dedim ve derya benim yanıma oturdu. Ben deryanın bana olan bakışlarına karşılıksız kalamayarak hemen elimi o güzel bacaklarının üzerine doğru attım, o da karşılık vererek ellerini benim aletimin üzerinde dolaştırmaya başladı. Tam bu sırada arkadaşım mert ve sevgili melis içeriye girdi.

Mert, bana yavaş olmam gerektiğini acele etmemi söyleyerek küfür etti daha sonra istersen sevgilini al benim odaya geç dedi , bende hemen derya ile arkadaşımın odasına geçtim.

İşte şimdi sizlere zevkin o güzel doruğunu anlatacağım.

Derya ile birlikte yatağın üzerine oturduk ve beni tahrik etmeye başladı. Zaten bir haftadan beri hiç çekmemiştim. Deryanın böyle ateşli bir kız olduğunu hiç bilmiyordum ve benden inanılmaz derecede etkilendiğini fark ettim. Sikimi okşamaya başladı ve o sırada hemen dudağına yapıştım. Bir yandanda ellerimizle birbirimizi soymaya başladık. Okadar ateşli soymuşum ki bunu deryanın gömleğini yırtarken fark ettim. Gömlek düğmesi açılmıyordu yani yapabileceğim birşey yoktu dedim ve gülüştük. Sikim ise sanki kopacak gibi oldu çok ateşli bir şekilde yumuşak elleriyle okşuyordu.

Deryanın amı ise aynı şeftali gibi kızarmış ve sulanmıştı. Ben tüm bu yaşadığımız olaylar üzerine gerçekten istiyor musun şeklinde kendisine sordum, o da süper bir cevap vererek , kendisinin sahibi olmamı istedi. Ben o sırada zevkten uçarak, bakire olup olmadığını sordum ve evet yanıtınca atınca deliye döndüm. Hemen aletimi, onun amına doğru yavaşça soktum ve derya inlemeye başladı. Hızlı hızlı sikiyordum ve amı okadar küçüktü ki girmekte oldukça zorlandım. Tüm bu yaşadıklarımız unutulmaz bir zevkti.

Arzuya sert sikiş teknikleri uyguluyordum ve o da sürekli inliyip duruyordu, yan tarafta oda da olan arkadaşım mert ise sevgilisi ile birlikte bize gülüyorlardı. Derya inlerken ses çok gitmesin diye ağzını kapatmaya başladım ve diğer elimlede amını parmaklamaya başladık. Amı körpecikti ve suluydu. Hemen pozisyon değiştirerek domalttım ve sikimin üzerine oturttum. Bu pozisyondan çok mutlu olmuştu sanırım, ata biner gibi üzerimde tepinmeye başladı ve bende inleyerek geliyorum aşkım, işte zevkin doruğu bu diyerek bağırmaya başladım.

O an ikimizde öyle sıcaktı ki, adeta ateşten ve zevkten uçuyorduk. Ben boşalmak üzereydim ve bunu kendisine söyleyince yüzüme boşal dedi ve hemde hemen sikimi körpecik amından çekerek, deryanın yüzüne doğru boşaltım ve sonrasında yüzü gözükmüyordu o derece bir boşalma yapmıştım.

Hemen olduğumuz yere yattık ve yorgunluktan tek hatırladığımız şey yaşamış olduğumuz zevk dolu çığlıklardı.

Şimdi ise sözü merte veriyorum ve mert ile melisin sex hikayesini anlatacağız.

Tekrardan merhaba arkadaşlar, ben mert ve şimdi biraz daha benim hikayemi okuyun bakalım beğenecek misiniz. Melis yazımızın başındada bahsettiğimiz gibi okulumuzun en güzel kızlarından biriydi ve adeta taş gibi bir kızdı. Böyle bir kızı ben sadece bir veya iki kere sikmeyi hayal etmiştim sanırım.

Benim o günkü amacım, sadece eve arkadaşım ahmet ve deryayı getirerek, birbirilerine açılmasını sağlamaktı fakat onlar bununda ötesine giderek sikişmişlerdi. Biz melis ile odada dururken, deryanın ve ahmetin çığlıkları gelinde melis, bunlar sanırım uçtular dedi ve bende o sırada gerçekten çok fazla derece azmaya başladığımı anladım.

Aylardan sanırım ağustostu ve etraf oldukça sıcaktı hemen üstümdeki gömleği çıkarttım ve dolabın üzerine astım. Meliste üzerini çıkarttı ve üzerinde sadece mini bir elbise kaldı. Konuşmaya başladık ve konuyu sekse getirdik. Seks konusunda sanırım bir deneyimi yoktu ve bende deneyelim mi diye sordum. Olabilir cevabını alınca benim dayanacak gücüm kalmadı.

Bu sırada aniden melisin dudaklarına yapıştım, okadar çok zevkli ve güzeldiki anlatamam sizlere. Hayatımda hiç bu kadar güzel bir şekilde öpüşmemiştim. Adeta ağzımı vakumluyor gibiyidi. Bende ellerimi sevgilimin vücudunda dolaştırmaya başladım. Hava okadar sıcaktı ki ikimizde sıcaktan yanıyorduk. Melisin üzerinde sadece bir tshirt vardı ve tshirtün üzerinden göğüs uçları çok beli oluyordu hemen tshirti ve mini eteğini çıkarttım. Ayağa kaldırdım ve götüne yapıştım. Memelerini hızlı bir şekilde yalamaya başladım ve sanırım birkaç dakika sonra vücudunun her tarafını azgın bir şekilde yalamıştım. Özeliklle kulak memesini ve boyunun yalanmasından çok zevk alıyordu melis. Daha sonra meliste üzerimi çıkarttı ve sadece boxerim kalmıştı. Boxerimıda çıkarttıktan sonra aletimi tutarak güzel bir şekilde yalamaya başladı. Ben bu sırada uçuyordum gerçekten bu yaptıkları beni deliye döndürmüştü. Daha sonra melisi domaltarak onun körpecik olan amını yalamaya başladım ve bu sırada meliste , aynı derya gibi inlemeye başlamıştı. Yaklaşık 20 dakika boyunca yaladıktan sonra hemen beni sik beni sik diye bağırmaya başladı. Bende bakire olup olmadığını sordum ve bağırarak bakireyim sik beni diye ateşli bir şekilde cevap verdi. Bende bakeretini bozmak istemenden emin misin diye sordum ve o bana ateşli bir şekilde baktı ve senden başkasına vermek istemiyordum dedi. Bu cevabı duyunca çok mutlu oldum ve daha da fazla dayanamayarak aletimi melisin amına doğru sokmaya başladım. Kızlık zarı yırtılmıştı ve biraz bağırdı. Daha sonra zevkin doruğuna kendiside varınca iyice hızlandık ve uzun zamandır hayatımda hayel ettiğim gibi seks yapırdım. Melisin inildemeleri çığlıklara yerini bıraktı ve pozisyon değiştiremeyerek bir saat boyunca sikiştik.

Şimdi ise pozisyon değiştirmenin vakti gelmişti ve hemen yataktan kalkıp duvara dayadım ve bu şekilde sikmeye başladım. Bu sırada arkadaşım olan ahmet, deryayı banyoya götürdüğünü gördüm ve bu sırada iyice azmıştım. Melisi yan yatırarak , bacaklarını havaya kaldırdım ve aletimi melisin amına hızla sokup çıkarıyordum.

Aniden melis sarsılarak boşaldı ve benimde daha fazla ayakta duracak gücüm kalmamıştı. Aletimi ağzına aldı ve yalamaya başladı bu sırada ağzına boşaldım ve bende banyoya gidelim mi diye sorunca tamam dedi. Artık biraz daha suyun altında sex yapmamız gerekiyordu. Bu zevkide tatmassak olmazdı zaten. Banyoda yaşadığımız fantezileri tekrarladık ve uzun uzun suyun altında öpüştük.

Hayatımızın en güzel günlerinden biriydi. İlk kez melis ile sikişmiştim ve arkadaşım ahmette sevdiği kıza sahip olmuştu.

Bu yazı Arkadaş Seks Hikaye içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

