Sevgilim ile evde yanlızken

Selam arkadaşlar ben esra ve 18 yaşındayım. Tahminen 3-4 ay önce başımdan geçen bir hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Sevgilimle kadıköyü gezdikten sonra beraber otobüse bindik ve onların evine gidecektik. Bindiğimiz otobüs tıklım tıklım doludu, ilerlemek oldukça zordu. Bir süre sonra arkamda bir baskı hissetmeye başladım ve ilk başlarda aldırış etmedim fakat baskı giderek şiddetlenmekte ve tarzı değişmekteydi. Dönerek arkama baktım ve yakışıklı bir çoçuğun arkama yarrağını sürttüğünü gördüm ve hoşuma gitmişti. Hemen yanımdaki sevgilime tutalarak hafifçe eğildim. Çoçuk iyice cesaretlenmiş olmalı ki kalçalarımı okşamaya başladı.

Bu olanlar ineceğimiz yere kadar devam etti. Biz otobüsten inerken arkamdaki yakışıklı çocuğa baktım ve adeta otobüsten inmemem için yalvarır gibi bakışları vardı. Tabi bu isteğinin mümkünatı yoktu. Hemen sevgilimin evine gittik ve ev bomboştu. Sevgilim hemen kapıyı kapattı ve kollarımdan çekerek beni kendine doğru çekti ve dudaklarıma yapıştı. Bütün bu olanlar bir anda oldu ve sevgilim sanırım çok azmıştı. Sevgilimin elleri kalçalarımdan başlayarak göğüslerime kadar okşamayla devam ediyordu. Bende aşırı tahrik olmuştum ve hemen hızlıca ikimizde soyunmaya başladık ve yatağa doğru ilerledik ve beni yatağa attı. Hemen beni kucağına aldı ve kendi odasına doğru gittik. Hemen beni domaltarak sikmeye başladı. Okadar hızlı sikiyorduki amım çok acımıştı. Kendisine yavaşlamasını söyledim bağırarak fakat o buna aldırış etmiyordu dahada hızlı sikmeye devam ediyordu bu sırada sevgilim elini saçlarıma doladı ve saçımdan tutarak kendine doğru çekmeye başladı beni. Bazen kalçalarıma tokat atıyordu ve bende harik oluyordum. Daha sonra sevgilim içime boşaldı ve bir süre yattakta dinlendik. Hemen sevgilim yatarken bende onun üstüne çıktım ve adeta bir ata binmiş gibi zıpyarak sikişiyorduk. İkimizde bundan çok memnunduk ve gülümseyerek sikişmeye devam ettik.

Bu yazı Arkadaş Seks Hikaye içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

