Yiğen İle Bir Gece Seks Hikayesi

selam ben murat ve 29 yaşındayım , 11 yıllık evliyim karım selin ile defalarca ısrar etmeme rağmen bir türlü karımı götünden sikemiyordum. Bende en sonunda karar verdim küçük yiğenimi sikecektim. Kendisi 22 yaşında ve 2 yıllık evli, harika yuvarlak kalçaları beni deli etmesine yetiyorda artıyor. Bir gece bacanağın abisi ameliyat olacaktı ve yiğenimde refakatçi olarak kalacaktı. O geceyi bizde geçirecekti fakat karımı nasıl ikna etsem diye düşünmeye başladım.

Kardeşini sikmek için çayına uyku ilaçları ilave ettim ve yiğenimin ayranına da azdırıcı damla damlattım herhangi bir şekilde itiraz etmemesi için. Bende o sırada duş almak için odaya ilerken herkese iyi geceler dedim. Banyada yiğenimi hayal ederek 31 çektim ve o sırada yiğenim içeriye girdi sanırım ilacın etkisi geçmek üzereydi. Benim yarrağım dimdik olmuştu ve onunda göğüsleri dimdikti adeta. Hemen kapıyı kilitledik ve okşamaya başladım daha sonra ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık o sırada çamaşır makinesinin üstüne kaldırdım ve yatırdım. Elbisesini çıkardım ve soydum kuzenimi. Hemen amını yalamaya başladım o da benim kafamdan tutuyordu ve elini saçlarımın arasında dolaştırıyordu. Ben çok feci şekilde azmıştım ve bu onunda hoşuna gitmişti. Daha sonrasında tekrar öpüştük ve onu domaltıp oracıkta sikmeye başladım.

Bu yazı Aile İçi Sex Hikayeleri içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

