Sevgilimi Para ile Siktirdim

Mrb. ben 24 yaşında üniversite öğrencisi biriyim. Adım Murat. Sevgilim ise 25 yaşında, sarışın mavi gözlü oldukça güzel bir bayan. Ben yaklaşık 3-4 senedir erkeklere ilgisi gitgide artan biri olarak yaşıyorum.Sevgilimle(fatma) ilişkimiz 4 senedir devam ediyor. İlişkinin başlarında onun yanında gayet
erkeksi hislerle dolu olsamda, yavaş yavaş sevişmelerimizde aklıma başka erkekler gelmeye başladı.Ve bu hislerimi ve isteklerimi ona yansıtmaya uğraşıyordum. Önceleri ona fahişe gibi davranıyordum, benimle sanki bi müşterisiymişim gibi sevişiyordu.

Sonra ona çevresindeki erkeklerden istediğini hayal edebileceğini söyledim. Önce tepki gösteriyordu ama her bahsettiğimde daha da azgınlaştığını farkediyordum. Yavaş yavaş sevişmelerimizde onun tanıdığı ve hoşuna giden erkekleri hayal etmeye başladık. Ben onun amını yalıyordum o da istediği erkeğin adını inleyerek onu hayal ediyordu. İkimiz de zevkten çıldırıyorduk. İstediği erkekle benim önümde seviştiğini hayal ediyor, gözlerimin içine bakarak başka erkeklerin kucağında orgazm olduğunu hayal ediyordu. Onu başka bir erkeğin siktiğini düşünmek, gözlerimin önünde başka adamlara erkeğim diyerek boşalmasını hayal etmek o kadar çok hoşuma gidiyordu ki hayatımın en güzel orgazmlarını yaşıyordum. Son geceler hep onun eski erkek arkadaşını(murat) hayal ediyorduk ve bir

gece ona muratın sikini kendi ellerimle tutup, amına götürmemi istermisin diye sordum. zevkten kapanmış gözlerini açtı ve bana biraz şaşkın biraz da niyetimi anlamış bir şekilde bakarak olur dedi ve artık hayallerimizde ben muratın sikini onun için öperek okşayarak kaldırıyor ve amına kendi ellerimle sokuyordum. bu ikimizi de delirtiyordu. Her gece bir kaç kere muratı hayal edip, inleyerek orgazm oluyorduk. Fatma benim önümde eski sevgilisine sikilme hayaline bayılıyor, her seferinde, muratı kastederek erkeğim sik eski sevgilini, fahişeni, şu pezevenge erkek nasıl olurmuş göster, diyerek inliyordu. Fatmanın anlattığına göre sevgilisi çok yakışıklı, erkeksi esmer 180 boylarında, atletik yapılı ve siki de 18 cm civarındaydı. Ben ise 13 cm lik sikimle ve kılsız vücudumla muratın yanında kadın sayılırdım. Fatma çoğu zaman ondan bahsediyor, onun ne kadar erkeksi olduğundan, sikini görsem hayran kalacağımdan, benim onun yanında erkek bile sayılmayacağımdan bahsediyordu ve bu söyledikleri garip bi şekilde fazlasıyla hoşuma gidiyordu ve muratı ben de iyice istemeye başladım. Bir gece yine muratı hayal ederken, kulağına erkeğinin beni de

sikmesini istermisin dedim tepkisinden korkarak. Fatma alaycı bi gülümsemeyle bana baktı ve muratın orospusu mu olmak istiyorsun sen dedi ben de evet dedim. Artık hayallerimizde murat ikimizide inlete inlete sikiyor, ikimizde adeta onun fahişeliğini yapıyorduk. Çoğu zaman hayalimizde murat eve geliyor fatma ve ben onu geceliklerle karşılıyoruz, o fatmayla sevişirken ben de minicik geceliğimle kıvırta kıvırta yürüyerek onlara içki servisi yapıyordum. Sonra erkeğimin sikini ağzımda sertleştirip, ikimizi de sikmesini sağlıyordum.

Hayallerimizde murat fatmayı defalarca sikiyor, onun amından akan dölleri bana yalatıyor, sonra da azgın ibne, fahişe diye hitap ederek beni sikiyordu. Artık gerçekten ikimizde muratı istemeye başlamıştık ve bir gün fatmadan onunla tekrar görüşmesini istedim. Kararlı olduğumu anlayınca o akşam yanımda muratı aradı ve görüşmek istediğini söyledi. 2 gün sonrası için anlaştılar ve bunun düşüncesi bile bizi o akşam çıldırttı. 2 gün sonra akşamüstü fatma erkeğimiz için hazırlanmaya başladı. İri göğüslerini açıkta bırakan bir beyaz gömlek ve altına gri bir mini etek. Ayağında topuklu ayakkabılar, siyah ten çorabı, altında siyah renk tanga ve sütyenle seks makinesi gibi duruyordu. Direk muratın evine gidecekti ve seks garantiydi. murat aşağı geldi arabasıyla ve fatma dudağıma bir öpücük kondurup heyecanla aşağı indi ve gittiler. heyecanla fatmanın yarın dönüp anlatmasını bekliyordum. meraktan ölüyordum. sizde biraz meraklanın devamı haftaya…:

Bu yazı Arkadaş Seks Hikaye içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

