Mükemmel bir aktifim

Merhaba ben 25 yaşında ıspartada yaşayan aktif bir erkeğim.Temiz ,bakımlı,feminen zihniyetli,genç,pasif eşcinsel ve travestilerden çok ama çok hoşlanmaktayım.Size bir beraberliğimi anlatacağım. Gerçek bir öyküdür bu.Normal zamanlarda yaptığım gibi yine bir gün bir sinemaya gittim tek olarak.
O sinemada bir çok eşcinselin ve bazı yeni travestilerin dolaştığını ,bazılarının para ile bazılarının beleş saksofon yaptığını duymuştum.İtiraf edeyim titrek tavırla buldum orayı. Bilet ve bahşiş parası verdikten sonra girdim sinemaya. Karanlıktı.
Adamın biri fenerle bir yer gösterdi oturdum. Televizyonda çok eski bir fil oynuyordu.Neyse kenarlarda ileri geri dolaşan insanlar fark ettim. Bunlar o eşcinseller olmalıydı.heyecanlanmıştım.Bu arada iki sıra önde adamın biri diğerine saksofon çektiriyordu.
Heyecandan tam titremeye başlarken bacağımda bir el hissettim.sola bir baktım 50 yaşlarında bir adam.Hiç hoşlanmamıştım ve elini ittim.Hemen gitti.Bu arada sol taraftan uzun saçlı biri geliyordu aynı kadın gibi kıvırıyordum.
Yaklaştı ve kulağıma çok seksi bir şekilde oturabilir miyim dedi.inanılmaz derecede iç gıcıklayıcı kokuyordu (parfüm herhalde) hemen sağa kaydım.Adının alp olduğunu söyledi elini sikime attı zaten taş gibiydi.2 milyon liraya sana saksofon çekerim dedi.karşı koyamazdım.
Zangır zangır ağzına boşaldımÇoktan fermuarımı çekip sikimle oynamaya başlamıştı.o kadar güzel saksofon çekiyordu ki sanki tüm iliklerimi getiriyordu.Zangır zangır ağzına boşaldım.Tam parayı verecektimki ışıklar yandı. (iyi ki 5 dakika önce yanmamış). Kalktı diğer filmde gelirim dedi. Şaşırmıştım ilk defa bir erkeğe saksofon çektirmiştim ve bunu başarıyla yapmıştı.
Işıklar söndü yanıma geldi çıkardım 5 milyon verdim.üstünü de almadım.Senden hoşlandım dedim. Güldü gitti. 10 dakika sonra yanıma geldi ve hızlıca 5 dakika sonra tuvaletlere gel, tuvaletçiye 1 milyon ver ve en son kabine gel dedi. İşte o an bacaklarım titremeye başladı. Herhalde siktirecekti kendisini bana.
Yavaşça kalktım. Tuvaletlere gittim ağzında sakız,elinde radyo maç dinlemeye çalışan tuvaletçiye attım bir milyon ,bana bakmadı bile.en son kabine yaklaştıkça kalp atışlarım artıyordu. Sonunda vardım ama varır varma beni hızla içeriye çekti. Hemen pantolonumu indirdi sikimi aldı ağzına,ama yalnız sikim mi,taşaklarım,bacak aram her yerimi yaladı yuttu.sonra kendi pantolonunu indirdi.ne göreyim pırıl pırıl bir göt.Kılsız bir tane bile kıl yok. Kırmızı naylon bir tanga.
Hadi sok dedi. Hayır önce yalayacağım dedim ve kalçalarını götünü iyice yaladım. güzelce domaldı sikimi tükürükleyip gömmeye başladım.Ohh deyip başladı bağırmaya bağırma bağırma duyacaklar dedim ama çok yüksek sesle bağırıyordu.Ama ben de tahrik oluyordum. Bıraktım bağırdı ama öyle bir boşaldım ki anlatamam. Eve işte benim ilk tecrübem.Evet temiz ,bakımlı,genç ve pasifseniz,fantezilere açıksanız maillerinizi bekliyorum.

Bu yazı Gay Seks Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

