küçük yeni gay

Sizlere daha önce ersenle olan ilişkimi yazmıştım bu ilişikiyle birlikte artık bende durdurulamaz bir gaylık başlamıştı beraber yaşadığımız anlar rüyalarıma giriyor , yeniden aynı duyguları tatmak istiyorum
okula giriş sınavları bittiği için tüm öğrencilerden topladığım paralarla bir haftalık tatil için küçükkuyu beldesine gelmiştim bu küçük yer artık boşalmış ve etrafta tek tük insan kalmıştı can sıkıntısından internet cafeye gelip sexhikayeleri.
net de gezinirken önümdeki bilgisayarda 12 -13 yaşında bir çocuk oturuyordu beni farketmemiş olucakki sex içerikli sitelerde geziyor ve elini aletini avuçlayıp duruyordu
TAM ZAMANIYDI
yavaşça çocuğun ensesine dokunup benim bilgisayarıma bakmasını istedim çocuk şaşırmıştı ama ona bu sayfayı gezmesini tavsiye ettim tabi çocuk siteye baktıktan bir süre sonra internet cafeden çıktı. bende arkasından bir süre çocuğu takip ettikten sonra yanı gidip benim evime gelebileceğini orada Erotik vcd olduğunu söyledim
çocuk başta hayır dedi ama ona izlediği sitelerden daha güzel olduğunu söyleyince biraz tereddüt ederek tamam dedi
eve gidince vcd yi tv ye takarak açmış izlemesini ve evinde olduğu gibi rahat olmasını söyledim tv yi seyrederken ona birkaçtanede sex içerikli dergi ve bulvar gazetesini verdim
tv ve gazeteye bakarken daha fazla dayanamadım ve soyundum sadece üstümde kilot kalmıştı çocuk beni görünce korkmuş kalkıyorduki bileğinden yakalıyarak hiç biryere gidemiyeceğini söyledim ve yakaladığım elini aletimin üstünde gezdirmeye başladım baştan elini kaçırmak istesede sonradan rahatlamıştı
ARTIK KÖLEMDİ
ona resmen köle gibi davranıyor her istediğimi yaptırıyordum ağızına aldığında sanki lolipop şekeri yalar gibi yalıyordu
bende elimi tükürükleyerek deliğini parmağımla zorlamaya onu parmağımla becermeye başlamıştımki bana beni sikmiyeceksen demi dediği ana dayanamadım ve ona sıkıca sarılarak deliğini zorlamaya başlamıştım biraz zor oldu ama artık içindeydim çocuk ağlıyordu o ağladıkça ben dahada kökledim iki kez içine boşaldım sonra ağlaması kesilsin diye biraz para verdim ve onunkini emmeye başladım
artık ağlamıyor zevkten kasılıyordu oda boşalınca biraz çek yatta uzandık ve ona fransız öpücüğünü öğrettim inanın kaldığım bir haftanın 5 günü çocukla buluşup sevişmekle geçti çocukta şuan artık işini çok iyi yapan bir gay oldu.
seneye yine tatilde küçükkuyuya gidicem hoşçakalınGönderen: volkan

Bu yazı Gay Seks Hikayeleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın